Group 4.png

HELGAS VREDE

Format: FOR VEKT
Tidsbegrensning: 9 MINUTTER
Resultatskille: 2 RM
Resultatstype: TYNGSTE 3 RM

3

RM

Hang snatch, anyhow

 

PRESENTASJON

BESKRIVELSE

Utøveren kan starte med vekt for første løft før klokken starter. I løpet av en 9 minutters tidsbegrensning har utøveren på seg til å løfte den tyngste 3 RM som mulig. Det er ingen begrensning på antall forsøk. Ved resultatskille vil tyngste 2 RM være utfallsgivende.

3 RM må utføres unbroken, som følger unbroken rule.

 
 

 

TRIPPEL 5

Format: FOR REPETISJONER
Tidsbegrensning: 3 x 5 MINUTTER
Resultatskille: INGEN
Resultatstype: TOTALT REPETISJONER

12/8
8
8

1

12/8
8
8

1

12/8
8
8

cals.
reps.
reps.

min.

cals.
reps.
reps.

min.

cals.
reps.
reps.

Row
Toes-to-bar
Dumbbell power clean, 2 x 22,5/15 kg

Rest

Row
Toes-to-bar
Dumbbell thursters, 2 x 22,5/15 kg

Rest

Row
Toes-to-bar
Dumbbell power clean, 2 x 22,5/15 kg

 

PRESENTASJON

BESKRIVELSE

19.2 består av tre deler der hver del er en AMRAP på 5 minutter med 1 minutt pause mellom. Resultat er total antall repetisjoner sammenlagt.

For spørsmål rundt resetting av roer, flytting av vekter osv. se innlegg på NOR3Fs Instagram eller Facebook. Lenke til forklarende instagraminnlegg.

DEL A
Utøveren starter sittende på romaskinen uten å berøre håndtaket. Man gjennomfører så mange runder man klarer av 12/8 cals. row, 8 reps. toes-to-bar og 8 reps. dumbbell power clean på 5 minutter.

Ved 05:00 er det 1 minutt pause før del B starter.

DEL B
Ved 06:00 starter utøveren igjen sittende på romaskinen. Man gjennomfører så mange runder man klarer av 12/8 cals. row, 8 reps. toes-to-bar og 8 reps. dumbbell thrusters på 5 minutter.

Ved 11:00 er det 1 minutt pause før del C starter.

DEL C
Ved 12:00 starter utøveren igjen sittende på romaskinen. Man gjennomfører så mange runder man klarer av 12/8 cals. row, 8 reps. toes-to-bar og 8 reps. dumbbell power clean på 5 minutter.


Dumbbell power clean: 22.5/15kg (50/35 lb)
Dumbbell thruster: 22.5/15kg (50/35 lb)

 

 
Logo 4.png
 

NORGES FUNCTIONAL FITNESSFORBUND